Barfotabarn

Måndagen är här, igen!
Rullat på på jobbet iaf, skönt att ha lite mer att göra :) Dagarna går lite fortare då ^^
Efter jobbet blev det stallet som vanligt. Idag kom även VärldensbästaHovslagarHelena ut! (långt ord, hehe)
Bingó blev barfota, ja hör och häpna! Efter mycket tänkande, informationsökande och samvetskval så valde jag att ta av honom skorna. För han behöver dom ju inte.. Vi får helt enkelt se HUR han kommer ta detta.
Jag hoppas såklart att han kan få barfota, hagen han går i är jättemjuk (som den mjukaste skogstig) och promenaderna på grusvägen bör inte vara några problem (och blir dom de kan vi säkert gå i dikeskanten).
Jag vill iaf ge det ett försök!. De får bära eller brista!
 
Kelda blev ju skodd hon med, såklart! Hon fick på sig nya fina springafortskor och är redo för träning och allt därtill!
Träffade RidlärarMalin en sväng också! Så nu har Kelda ett fleece som hon inte badar i (förhoppningsvis, de såg litet ut iaf ;)). Passade på att boka in en ridlektion också! När jag ändå stod där med Malin! :D
Så på Onsdag (5 sep) ska jag och Kelda iväg på träning! Peppar mig ordentligt nu :D Här ska tränas inför tävlingen! hehe
 


Kommentarer
Postat av: Julia K

Super fin blogg! :D

Svar: Tack :)
Carro

2012-08-28 @ 20:28:13
URL: http://ketolaiinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: