Exteriör

Damen är inte den bästa på att faktiskt STÅ STILL med avstånd.
Hon står gärna jättestill om hon får stå nära, och helst med huvudet i famnen på en.
Men de där med avstånd är inte riktigt hennes grejj! hahha
Var mest "Men åh, HEJ. Vill du mysa med mig?"
Kliva fram mot Annica, som får vifta bort henne lite.
Då ser hon jätteledsen ut, tittar till på mig å kör
"HEJ MATTE, vill du gosa med mig"
och gör ett försök att gå mot mig.
 
Hon är iaf väldigt rolig den där hästen :') och vacker.
Ja är väldigt nöjd över hennes exteriör!. Och med mer muskler kommer hon att verkligen "blomma ut".
 
 


Kommentarer
Postat av: Emma 22år | Mamma & grisskötare

Nu är det ju svårt att bedömma bara efter en bild, men jag tycke rhon biffat på sig lite redan nu. :) Jättefin är hon!

Svar: Jo jag tycker också de faktiskt :)Ska bli kul å se hur hon ser ut efter vintern sen :D
Carro

2012-08-20 @ 15:41:12
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: svea-karin

vilken fin tjej!! :)

Svar: Tack! :)
Carro

2012-08-25 @ 20:25:33
URL: http://karinmattson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: