Födelsedagsbarn

Grattis på mig! (så var det avklarat).
 
Dagen började med en jättemysig frukost hemma. Goda pålägg, kaffe, juice och ägg :) Mums!
Fortsatte sen mot gymmet, blev en kortis (dvs 1timme bara). Sen vidare ut mot hästarna.
Bingó fick ge mig en födelsedagsridtur i present :) Vi skrittade ut barbacka i ca 20min.
Mattes älskade <3 Stel, smal och omusklad men ändå, trots det. Bara så bäst <3
 
Sen tog jag och Kelda och red ut en sväng, hon var duktig idag också. Lite mer energi i henne då hon vilade igår.
Men vi både travade, galoppade och töltade. ca 20min ute på vägarna. Valde sen att fortsätta en kortis på banan då vi haft "lite kommunikationsproblem" där inne. Och idag gick det finfint!. Valde att rida på en stor 8volt, Kelda fick själv välja gångart och det blev tölt. Hon jobbade på fint och fick springa på 8volt i typ 5min. Sen var jag mer än nöjd med henne :) Duktiga tjejen!
Tror hon och jag behöver "vakna" till ute, dels så hon får göra av med lite energi och därmed "orkar" lyssna på vad jag har att säga!. Klart att vi ska kunna börja rida direkt på banan, men inte just nu som det ser ut iaf. Verkligen stor skillnad på henne nu när hon var "lite trött" och tillslut kommer det även att gå att rida på banan utan att rida ut först ;)
 
Iaf så bjöd båda hästarna på 2mysiga födelsedagsturer :) Makes me happy iaf! :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: