Mot hestapållarna! :D

Dags att dra sig mot stallet nu då :D
Känner att jag kliver runt på lite fluffiga moln liksom ^^
Av måånga anledningar! hehe,
 
Idag ska jag faktiskt försöka ta en exteriörbild på Kelda, bra att ha för framtiden!
Hon är ju mager och omusklad haha :P Men ska bli kul å se sen hur hon ser ut till vintern, våren och nästa sommar liksom :) se lite skillnad!
Förhoppningsvis ska man väl ha gjort ett sånt bra jobb att hon både är lite rundare om magen, samt lite biffigare runt bog och rumpa ;)
 
En väldans smal och omusklad Kelda vid 2:a provridningen ^^


Kommentarer
Postat av: Fia

Va bra! :) Vill se nya ridbilder sen också till nästa steg.. haha ;)

Ja.. jag tycker de raka ser lite läskiga ut ibland. Klumpiga, och ofta så höga i mitten att jag tycker de borde lätt ta i gomen? Det blir ju inte samma brytning som höjer upp, men ändå? Äh, vettefan.. jag borde skaffa en bok om bett... :)

2012-08-18 @ 13:58:34
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: