Såhär mitt i veckan

Trött onsdag, blä!
Dagens jobb har rullat på bra, skönt när de äntligen börjar hända saker där igen :) Så timmarna går fort!
Jag har iaf världens underbaraste kollegor, jävlar va man får skratta :D Helt underbart!
 
Efter jobbet for jag mot Farsta för att hämta ut min klocka som varit på lagning, nya fina stenar :)
Älskar verkligen min klocka :')

Vidare mot stallet med Annica, en härlig uteritt blev det "som vanligt", klätterundan blev det idag :)
Kelda snubbla stressat över stenarna, överpigg tjej! haha, men tillslut så lugna även hon ner sig!
Blev en liten tölt och lite trav på vägen hem. Känner att jag har blivit liiite mer seriös i min ridning, damen får faktiskt lära sig att arbeta ute också ;)
Flyttar jättefint för skänklarna med bibehållen form, går i öppnor och nästan slutor i form. Duktig tjej!
Likaså i traven, varierar med att ställa åt höger, vänster och rakställa. Med krav på form fortfarande.
Svårt att ställa till vänster ute på vägen, men de går bättre :)
Tog några varv tölt och trav på ridbanan också, nu går de betydligt bättre där. Men de är hos mig de sitter.
Behöver ett nytt kiropraktorbesök, så svårt för mig att rida i vänster varv! Helt sjuk vilken skillnad de ska vara x)
Men hon vart riktigt fin bitvis! :) Sååå taggad nu!
 
Bingó blev borstad på i stallgången, hovarna såg bra ut och han skritta på piggt.
Ska se om vi ska prova gå en liten promenad imorgon :) Han verkar helt oberörd! :)
Och hans hovar är så små och söta när de är nakna :'D aaaww
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

SV:Bugar och bockar för lyckönskningen,är lite vidskeplig av mig så jag säger aldrig "t-ordet" när någon önskar mig lycka till.

2012-08-30 @ 06:07:33
URL: http://ilovemyicehorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: