uäk

Usch, är nere i en liten svacka "/
Ridningen är riktigt kul just nu och där är jag taggad till tusen, men min egna träning och mina egna mål känns så otroligt långt borta :(
Känns som att jag aldrig aldrig kommer nå dit eller :(
Tränar och tränar, men ändå händer inget. Vilket såklart gör att jag "fuskar" lite med maten. Eftersom de ändå inte händer något.. Så jävla dum, pantad å puckad som man är. Men ja... "spela roll om jag äter den där kakan, ja går ju inte ner i vikt ändå/jag går ju iaf inte upp i vikt".
Blir liksom lite äcklad av mig själv också :( DUMMA MIG!
Ja VET ju vad jag gör för fel, men åååhh va svårt de ska vara att liksom motivera mig själv just nu!
 
Kan någon komma hit och SPARKA lite på mig så jag skärper mig?  Skulle verkligen behövas just nu!.
Jag behöver någon som motiverar mig och får mig att se framåt lite nu!.
Ja är iaf stolt över att jag tränar 2dagar i veckan.. Trots att allt känns motigt just nu!
 
Aja. Ja ska sluta klaga runt nu!
 
Bingó fick sin första barfotapromenad idag, gick tipptopp bitvis och lite ajaj när de var lite stenigt.
Men, han har ju bara varit barfota i knappt 4:a dagar! Så ja förväntar mig ju inte att han springer runt obehindrat liksom!
 
Kelda fick springa lite i lina. Måste börja träna vänstergaloppen lite mer uppsuttet.. Hehe, ständigt något som måste bättras. Men vafan!, hon fick springa lite övergångar och lite galopparbete. Tyckte hon var roligt! :)
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Elinor

jag vet hur de e, jag gick ner ganska mkt i början, men sen tar de stopp och går jätte segt. Gick ner 12-13 kg sen stannade de, ja går varken upp eller ner o springer då och då och försöker äta bra, men då och då händer det att jag fuskar lite och jag blir så sur på mig själv det är samma sak man har tappat lite motivation det händer ju inget liksom. Men men bara att kämpa på så gott man kan :)

2012-09-04 @ 20:53:16
URL: http://engelstoft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: