Första Advent

Så trött, seg, sjuk och hängig jag känner mig.. BLÄ, bli frisk någongång dumma kropp :(
Hästarna vilade idag också, dels behöver min kropp den vilan. Flåsar som en gnu bara av att gå upp för stallbacken >.< förkylning med mina astmalungor. Jo men fint!
Kallt är det ju nu :( -8grader hade vi imorse, nu är de -10 och kallare kommer det att bli :( snyft!
 
Efter lunch åkte mamma och jag iväg på en julmarknad (som typ inte var en julmarknad eller men iaf) ute på Svartsjö slott. Fint ställe trots allt, men ja. Julmarknad var det ju inte.
 
Nu är också alla adventstakar uppe här hemma.. Julkänslan är nere på noll hos mig. Brukar typ aldrig infinna sig förrens dagen innan jul typ (och ibland knappt det!).
 
Eh, nu är jag för seg för att skriva något vettigt känner jag. Bjuder på en bild på mina stjärnor <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: