Ingenting är som det har varit

Idag har jag varit liten Einradvakt, vi red på deras utebana.. Jag kan ju säga såhär!
Jag saknar den inte! SÅ liten nu när de har plogat vallar överallt, mådde nästan lite illa tillslut för de gick bara runt, runt, runt x) (något bortskämd med ridhus? JA!!)
iaf, blev mycket övergångar. Vilken periodare jag är egentligen! Just nu knarkar jag övergångar. Hela tiden, åt alla håll, övergångar är just nu min drog :D haha
Einrad släppte fint bitvis men jag kände att JAG hade svårt att hålla ihop henne på den lilla banan. 
Men bitvis gick det bra :) Alltid något iaf ;) haha
 
Einrad, svarta faran!
 
Mina stjärnor fick vila idag, imorgon ska Kelda ridas, och Bingó ska bli tömkörd för att se hur bakbenet ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: