Kaos?

Tittar ut genom fönstret och jag ser bara snö snö och återigen snö..
De fullkomligen ÖSER ner, samtidigt som de blåser något så otroligt..
Är så glad över att jag slapp ta mig till något jobb imorse haha, de enda positiva just nu.
Ska trycka i mig lite lunch snart och sen bege mig mot stallet. Det är tur att man har en stor 4hjulsdriven bil dagar som dessa!. Bara att sakta tuffa fram på vägarna så går de nog toppenbra!. 
 
Tror det har kommit närmare en halvmeter snö nu?!?! Min bil syns inte där ute iaf haha.
Har en känsla av att jag iaf har en ledsen ponny ute i sin hage idag, det här vädret är inte högt upp på Bingós Gilla lista ;) haha Kan nästan se hur Bingó står där ute lidandes medan Kelda är helt oberörd hahaha, jävla djur ;)
 
 
En inpackad Bingó i förra stallet ;)
Tror han saknar sitt täcke nu dagar som dessa. Han HATAR när de rinner längst mankammen x)
Ni vet, min Isländska vildhäst som är född fri ute på vidderna ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Stockholmare :p fast det är ganska ordentligt oväder här med, det snöar in i min kiosk!

Svar: hahaha, ja kanske är de så ^^ Men ja vet inte, de är inte plogat någonstans vad jag kan se från mitt fönster :P Men vafan, med rätt bil så går de nog allt att ta sig fram :D
Carro

2012-12-05 @ 11:48:20
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Frida

Ta det försiktigt bara, jag sladdade två gånger igår fast jag bara körde 20km/timmen och då hade det knappt börjat. Bingo verkar ju vara mer tvättäkta stockholmare än dig iaf :)

Svar: haha, ja han är verkligen en liten porslinshäst (enligt han själv då) :D
Carro

2012-12-05 @ 13:34:44
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: