Hästätande cyklar?

Idag red jag ut med hon som driver stallet :)
Fick se 2nya rundor, kul!
Klättring i skogen och Kelda var überpigg och snubblade över allt som låg i hennes väg, haha jävla häst!
Hoppa lite "diken" eller lerfyllda gropar, för man kan absolut inte gå igenom :o (fast hon blev tvungen lite då och då!). Sen vid ett tillfälle fick båda hästarna panik, de kom en cykel (som inte jag hann se) bakom oss i en korsning, Kelda skuttade fram tillsammans med den andra pållen, hehe, tydligen satte hon fint under sig iaf!
Fan, trodde vi båda skulle få smaka på gruset där ett tag. Men vi höll oss på ryggarna!
Efter det var Kelda lite hispig och den fortsatte turen i skogen var lite läskig sa hon!.

Vi avslutade med att galoppa nere på en äng, och ÅH så mysigt :D Kelda fick både tölta och galoppa och kändes väldigt fin :) Kul!
 
Bingó och jag tog en skritt-tur runt våran promenadslinga. Min fina <3, älskar känslan att sitta på hans rygg!
 
Däremot kan jag berätta att min höft känns mörbultad, nästan lite som om jag har ramlat av på den. Typ!.
jätteskönt....


Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

2012-07-31 @ 17:14:23
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: