Jobb jobb

Då har man jobbat i några dagar då, verkligen jätteskönt! typ
Nej men jag trivs på jobbet och har kul, så de är inte så jobbigt faktiskt. Bara lite sådär lagomt jobbigt att kliva upp ur sängen, men de funkar!
 
Kelda och jag red en lång sväng med en stallkamrat i måndags, skritt i 1,5 timme. Kelda var SÅHÄR trött när vi landade hemma. Tjejen <3 Mest grusväg, men lite skog också :)
Igår fick Kelda vila medans jag och Bingó tog en 20min promenad, älskade ÄLSKADE gammelhäst <3
 
Och idag har jag och Kelda ridit en sväng på vägarna med Annica och Totte :)
Mest tölt idag, rollig sådan också, skithäst. Ville bara galoppera idag! :o suck.
Så lite galopp och trav blev det också. Idag var också typ allt jättefarligt!, tvärstopp och glodde på en rot?!? haha, hittade saker i dikena osv. Jättemodig häst de där ;)
 
Imorgon ska vi nog rida en sväng på ridbanan, om de inte finns någon glad person ute i stallet som vill rida ut vill säga :) Återstår att se!
 
Btw så luktar de kladdkaka i hela huset nu ^^ MUMS va gott de ska bli imorgon! Eftermiddagsfika på jobbet! :D
 
Mattes älskade hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Jen - Hästterapibloggen

Söööt ^^

2012-07-14 @ 21:43:12
URL: http://hastterapi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: