Onsdag

Är så trött på mina skavsår nu >.< Läk förfan!! typ!
Skavsåren klarade 50min på bandet, skönt med powerwalk! :) Och att variera lite med backar är grymt skönt!
Efter det blev de lite rodd,2km. Lite på trappmaskinen haha, så illa att jag bara orkade gå "10våningar" hehe usch!
efter det lite maskiner!.
 
Älskar när det är såhär lugnt på gymmet också, typ 10pers under mina 2timmar som jag var där. De är liksom skönt! :D Känner ju att de kommer vara dags att röra sig vidare sen från sats mot något annat gym. Med lite mindre folk, och som är lite billigare också! Men de blir ju inte förrens i oktober, när 1år har gått!
Nog pratat om det! :P
 
Snart ska jag iväg mot stallet också!. Uteritt kommer de bli!. Så grymt härligt med bra ridvägar igen!
 


Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Vart har du skavsår?
Har jjälv åkt på skavsår just nu, insidan av låret.. AJAJAJ! :( Skavsår suger..

Svar: Jag har skavsår på hälarna.. Haft mina träningskor sen i oktober, men NU fick fötterna för sig att ge mig skavsår!MEN AJ!?! De lät inte alls skönt ju! :o Du får köpa dig ett par träningsbyxor (kostar inte mycket) är ju som "trikåer" och sjukt sköna, samt andas! Mycket skönare at tha nu när det är så varmt :D
Carro

2012-07-07 @ 13:54:50
URL: http://nikoba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: