Ordet är Kvavt

Oj så kvavt vi har det idag! herre. Tydligen har de åskar och blixtrat inatt, men det har INTE jag hört ett svatt av :P hehe, ibland sover jag riktigt tungt!
 
Iaf, hade stalltjänst imorse. Men lite förvirrning gjorde att en annan tjej trodde att hon hade stallet, så hästarna var redan ute när jag kom. Aja, bara börja mocka och packa hö, hade ju lunchen iaf!
Annica och jag red "timmesrundan" idag, jättekvavt sa hästarna och var lagomt sega.
Lite trav, tölt och galopp och Kelda kändes bra, lite rollig i tölten bitvis, men annars klockren.
Båda galopperna satt som en smäck också. Duktiga tjejen!
 
Bingó fick sig en promenad idag, han var också lagomt loj av värmen. Men blev snygg häst när han fick se några hästar i en hage. Mattesfinaste <3
Ord kan verkligen inte förklara, men du är så jävla betydelsefull för mig <3 MATTES<3
 


Kommentarer
Postat av: Olivia Josefsson

Kolla gärna mitt senaste inlägg som handlar om att "köpa sig till framgång" lämna gärna en kommentar om din åsikt! :)

2012-07-08 @ 09:50:20
URL: http://oliviajosefinaaa.blogg.se
Postat av: jenny

Mysigt med en härlig promenad!:) Vilken ras är din söta lilla häst?:*

Svar: Ja de är alltid mysigt!De är båda Islandshästar :)
Carro

2012-07-08 @ 12:04:31
URL: http://Jedressage.blogg.se
Postat av: Tina Bergholtz

Finfiiin bild! :D

Jättefin blogg förresten! Kika gärna in på min blogg om du har lust :D
kram från Tina!

Svar: Tack så mycket :)
Carro

2012-07-14 @ 11:50:52
URL: http://Tinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: