Söndag

Haft en lugn söndag, hästarna fick nästan vila.
Kelda fick springa en 10min i lina. Skönt för henne att springa av lite slaggprodukter :) Hon vart nog trött igår!
Bingó fick vila däremot!.
 
Åkte sen till gamla jaktmarker. Dvs Eriksbergs. Jävlar va mygg de har där! Helt otroligt!
Träffade iaf Cassandra!. :) Och fick rida Einrad.
Nog för att pållen har gått och blivit sommartjock ;) (ja, haha jag låter hela världen höra det Cassandra!)
Men hon var rolig att rida ändå! Skönt att rida en lite mer stabil och utbildad ponny.
Man tror inte att skillnaden är så stor, men de är den fan :P
Jättekul att rida och inte utbilda! :) Vi skröltade, töltade och travade! :) Tillslut lossnade hon jättefint i tölten!
Så kul :)
 
Taggar jobb imorgon då. Typ!
Känns liiite jobbigt måste jag säga efter 2 veckors semester. Men nedräkning är påbörjad till nästa semesterdel!
Men först, jobba i 3veckor! :D
 
 


Kommentarer
Postat av: Daniela

Härlig häst på headern! Älskar färgen :)
Är det din?

Svar: Hej Tack så mycket :) det är min ena pålle Bingó :)
Carro

2012-07-09 @ 01:18:23
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: