Say you, say me

Känner att mina dagar rullar på ganska bra just nu :)
Idag fick jag även tillbaka på skatten, det om något var verkligen extremt uppskattat!!

Bingó min älskade ser inte helt hundra ut, känns jättejobbigt och ledsamt. Kiropraktorn kommer ut den 26:e och kollar igenom honom och Kelda, så får vi se. Som de ser ut nu är de långt ifrån bra. Kanske han nu ska bli helt pensionerad? Jag vet inte, de tynger mig att se honom såhär :(
Däremot är han glad i hagen, men man ser att de inte är kul att röra sig på typ banan i lina, eller att skritta ut. (vilket jag inte gjort sen jag kände att han kändes konstig). Iaf, vi får se hur allt ter sig med honom.

Kelda fick bomträning idag, först gick vi över bommarna tillsammans, sen kunde damen springa själv.
Ibland travade hon så fint så fint över bommarna, och ibland kom hon i galopp och tog ett JÄTTEskutt över. haha
Överlag var hon jätteduktig! :) Vi körde lite terapi sen, backade över bommarna, stannade gick fram, backa osv. Jätteduktig där! Gick sen till en backe och tränade på att backa i nedförsbacke, det var om något lite läskigt, men de funka! Nästa gång SKA de inte vara några problem att backa ur transporten, sådeså!

Jätteskönt också att de är fredag imorgon :) tycker om den här typen av veckor, haha de går så fort ^^.



Vad ska matte göra med dig? <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: