Soon to be a superstar

 
Helt underbar dag! Sjukt härligt väder, äntligen! :D
Började dagen i solstolen, innan jag och Annica drog till stallet :)
Kelda var helt otroligt trevlig idag, skritta helt okej, trava helt otroligt! :D Hon sköt mig ur sadeln första stegen! haha
Tror nog fröken kiropraktorn lyckades lösa lite spänningar, äntligen sköt hon ifrån med bakbenen ordentligt och fick upp ett härligt sväv! :D Fina tjejen!
Skritta ca 30min i skogen också, lite backar och stockar att kliva över!. Bygga lite muskler runt den där taniga bakdelen! :) haha
Körde lite trav-galopp-trav på vägen hem också, likadant där trava hon på riktigt bra! Och galoppen vart härlig den med när jag med Malins ord faktiskt RED henne! :)
 
Bingó fick en promenad idag igen. Massa mys sa han och frustade! :) Min fina vän <3
 
Imorgon blir det lite markarbete, Kelda ska springa lite bommar, och Bingó ska tömköras över lite bommar :)
 
Sen ska jag och Annica iväg till Sickla och titta in på "The Horse" :D Känner mig helt grymt taggad! Aldrig varit där och de finns inget härligare än att kliva in i en "ny" hästaffär :'D
 
Den här damen blir verkligen bara bättre och bättre!


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Du säger längre ner och en annan längre upp, blir lite förvirrad :p Ska prova idag igen och se vad jag tycker. Hans sån där "grop" är ganska djup så det kanske ser ut att sitta hårdare än vad den gör, kunde få in några fingrar där, man ska prova att sätta den lösare :)

Jag har faktiskt inte tänkt på att man kan ha det innan, men nu blev det verkligen skönt, man luktar ju inget alls. Annars brukar jag använda grönsåpa, det tar bort ganska mycket av lukten :)

2012-06-29 @ 13:06:14
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: