You say goodbye, I say Hallo

Iom att Blogg.se appen fungerar lika bra som att äta soppa med en gaffel... Blir min uppdatering lite lidande.
Då jag inte alltid har tid att skriva något när jag väl sitter vid en dator (och min inspiration kommer oftast när jag är utan en dator). Så blir de lite dött här!
 
Hästarna fick vila igår, trots de fina vädret, Kelda behövde verkligen en vilodag! Bingó hade nog gått kunnat gå en promenad men nu orkade/hann jag inte det. Så vila det blev!
 
Idag har jag stallet, började där kl 7 imorse, vissa hästar var galnare än andra men ut kom dom!
Det strilade ner sånt där äckligt vatten från himlen (tydligen kallat regn) så pållarna får nog vila idag också.
Dock har jag 2 vändor kvar att göra till stallet (insläpp och natt) så vem vet, jag kanske får för mig att rida därmellan? Om de spricker upp, alternativt bara slutar regna!
 
 
Jag sitter vid min gamla stationära dator, och ramlade över lite gamla bilder.
Fina älskade Bingó <3
Den här ritten glömmer jag ALDRIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: