Flying away

Det slog mig att de är inte långt kvar nu (jag vet, jag tjatar lite). Men de ska bli så jäkla kul att byta miljö och få en "nytändning" i ridningen.
Jag har stått stilla så länge nu ridmässigt, "underhållit min ridning" med hjälv av Fina Lillabruna och Fina Einrad, men ändå. Så långt ifrån att rida sin egna häst och utvecklas! Ska bli så kul att liksom äntligen få göra MIN häst så som jag vill ha den! Och dra iväg på kurser (sitter redan och planerar kurser för våren 2013 liksom!!) dra iväg på en helgkurs, typ fre-söndag! :D IIHHH SÅÅ JÄVLA KUL!
Och sen tävla igen :'D alltså wooow, var sååå länge sedan nu!
Känns så kul att veta att jag har tid att lära känna min nya stjärna innan de är dags för tävling, de känns så skönt att veta att hon är så ung så att jag har "all tid i världen" på mig med henne! :D







Bjuder på 2 HÄRLIGA bilder från en sådan HÄRLIG tävlingsdag!
Det här minnet byter jag inte bort mot NÅGOT <3

Foto: Agnes Billberg



Kommentarer
Postat av: Sofie

SV:Ja,det är alltid tråkigt att mamma ska sälja sin häst som haft i åtta år,men eftersom vi har lite tjorvigt med ekonomin samt att Brúda haft fång så är nog detta rätt beslut ändå.

Förmodligen kommer mamma köpa en ny om några år när hon får mer pengar och vet vad hon vill ha för häst.

2012-05-13 @ 08:15:59
URL: http://ilovemyicehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: