Fullpackad

Nu är jag megatrött, och huvudvärken börjar komma krypandes!. USCH va dålig jag är på att dricka vatten om dagarna :(

Började dagen i gamla stallet, lassa på mina torvbalar på släpkärran, börja packa ner de mesta i IKEA kassarna och in i bilen. Lunchade Bingó och åkte vidare mot Nya stallet.
Väl där torvade jag upp boxarna, och lassade in de jag hade med mig i skåp och på loftet. Blir nog bra det här! När jag väl kommit in i nya stallets rutiner!
Tillbaka till Gamla stallet, mocka klart och smorde igenom Bingó i hagen!
Hem och lämna släpkärran, vidare mot Skogås Centrum för att hämta ut Keldas pass. Sen mot City Gross för lite handling av mat och lite annat gott.

Nu hemma och mätt i magen. Imorgon blir väl en nästan lika fullspäckad dag, som dock börjar på bilbesiktningen!. Sen är det bara att städa, städa och städa lite mer ute i stallet!.
Men just nu känns det iaf som att jag har koll på läget!.



You know, it's for you i'm doing this



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: