It's a spark

Fått en sån ny "gnista" i mitt liv nu! Shit va kul allt är! :D
Idag red vi ut, Kelda och jag! Tillsammans med en Fjording i stallet.
Vi red förbi kossor, grävmaskin och läskiga soptunnor. Men de gick finfint med en stabil Fjording som sällskap! :D Donnan skötte sig sååå bra!
Vi töltade lite också, och ja, hon kommer bli riktigt bra! Trava en kortis i en backe. Och galoppa på en mjuk sandstig. Jag är helt lyrisk över ridvägarna (jag har nu liksom ridit EN väg, av typ 30!! IIIHHHH, va jag har längtat efter denna typ av ridväg!!)
Imorgon ska hon få vila och på torsdag springa i linan :) Gissar att hon kommer ha träningsvärk imorgon, så de blir bara borst och liten promenad :)

Så jäkla kul att känna denna nya nytändning!!

Bingó fick vila, bara kollar igenom all eksem. Vad jag önskar att han slapp detta :(



Kommentarer
Postat av: Frida

Usch de där hemska eksemen. Det skulle vara så skönt för dom att slippa det :/

2012-05-22 @ 22:58:01
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Frida

Usch de där hemska eksemen. Det skulle vara så skönt för dom att slippa det :/

2012-05-22 @ 22:58:33
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: