Positiv energi!

Haha, älskar att mina arbetskamrater inte trodde jag var på jobbet bara för att jag tog mammas bil idag :P Passar på nu när mamma och pappa är i Prag, hennes bil drar typ hälften av vad min bil drar xD
Och ja, de tackar man ju inte nej till? :)

Bingó fick vila idag, bara mös i stallgången. Borsta och smörjde. Såret på sidan av mulen är nästan påväg bort!. Ser att de börjar komma lite päls därunder så förhoppningsvis har jag fått koll på det!

Kelda fick en tur ut i skogen, vi sällskapa med en stallkamrat. Kelda har en helt skön attityd, allt är liksom KUL i hennes värld! :D Även när man säger "nej vi ska inte trava, vi ska skritta" så säger hela hon Okej! De är kul de med! :D

Vi virrade runt i en skog idag, och de var också kul sa hon. Men man märkte att hon blev trött :) Men hela tiden med spetsade öron! Sen får hon problem när vi ska gå i nedförsbackar med sten i. Hon liksom stannar upp och känns helt förvirrad och man känner hur hon tänker på hur hon ska lösa "problemet" haha, sen går de inte alltid så bra och hon kliver på alla stenar ist för att gå förbi/över dem. Men vafan, alla sätt är bra utom de dåliga!

Imorgon är det äntligen fredag! Åh så skönt!!!



Bingó och Kelda dricker ur bäcken!
Bild tagen i söndags :)



Kommentarer
Postat av: Fia

Lilla keldisen låter så härlig! <3 :D

2012-06-01 @ 00:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: