Dagens ridning

Idag blev det en uteritt med fokus på att sitta rakt ;) haha
Kändes verkligen "rätt" nu i sadeln, inget som skuffar mig åt sidan. Jag är rak, sadeln är rak och hästen är rak! LYCKA! :D
Kelda var väldigt fundersam och nästan tittig i skymningen, jag har aldrig ridit henne i mörker (och tvivlar väl på att hon någonsin blivit riden i mörker?!?), iaf så gick de bra tillslut. Hon bjöd dock för första gången på passtakt i sin tölt x) Var så mycket att hålla koll på och då vart damen lite spänd och ofokuserad. Hon skötte sig sen iaf.
Gick igenom alla gångarter lite lätt, kändes bra :) 
 
Imorgon blir det nog ett pass i ridhuset igen, vila på fredag och uteritt under helgen :) 
Om de inte är JÄTTEFINT väder imorgon :D då vill jag rida ut ^^. Time will tell :D
 
 
Fina giraffen <3 ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: