Egocentrisk

Okej, de har snöat i ett dygn nu. Runt 5-10cm har kommit.. Skojj (eller inte)
Började dagen på arbetsintervju ute i södertälje, vidare sen mot stall och pållar
Bingó som är barfota tassade runt utan större problem i kramsnön :) 
Kelda fick på traktbrodd och sen blev de en tur på vägarna.. Jag måste vara typ dum i huvudet som väljer att rida ut när jag har tillgång till ridhus.... hehehehe
Men Vi hade fokus på inramning idag, behövdes när vi var tvungna att rida i däckspåren för att slippa styltor haha
Men Kelda bjöd på trevlig tölt, blev lite trav och galopp också :) 
Imorgon blir det iaf ridhuset, de är en sak som är säkert ^^. 
 
Kvällen avrundades med en till arbetsintervju ute i Jordbro. Så, nu är de iaf gjort och det känns som att jag har spenderat dagen med att prata om, ja mig själv :D haha, de är tur att man är så egenkär så de liksom inte är några problem :D haha, skämt å sido! ;) Nu håller vi tummarna :D
 
 


Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Håller tummarna! :)

Svar: Tack ! :D
Carro

2012-11-30 @ 23:17:13
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se
Postat av: Sofie

SV:Ja,det hoppas jag också.Men volten är rak och det är trevliga människor som står där så det är nog det viktigaste.
Dessutom har jag hört att valackarna leker mycket i hagen.

Svar: Absolut, de är väl ett glatt gäng där ute :)haha, jo de gör dom allt. På gott och ont :)
Carro

2012-12-01 @ 07:13:38
URL: http://ilovemyicehorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: