Onsdag

Ja, började dagen med lite mys med vovve och katt. Jag är ju numera dagmatte för er som missat det :)
Vid lunch vart det en timmes promenad i det fina höstvädret! Åh va lycklig man kan bli när solen lyser :'D
Efter det åkte jag vidare mot centrum, där jag hämtade ut mitt paket med 2st Slowfeed nät!. Dessa ska fyllas med halm så att pållarna har något att pyssla med på natten! :) Känns ändå som en bra sak att ha, speciellt till Kelda som är lite "stressad" (som kanske inte är rätt ord, men vill gärna ha koll), så har hon nu något att pyssla med under tiden mellan insläpp och kväll!. Bingó behöver ju också såklart aktiveras så han har ju då också fått en :)
Pappa ska med ut till stallet på Söndag för att sätta upp dessa. Tur att man har en pappa ibland ^^.
 
Sen var jag även in och hämtade min sadel. Nystoppad och fin! Hoppas Kelda godkänner den ;) haha
Nu kommer ju den där "sitt rakt när du rider" tiden.. Ännu en gång, det är så svårt O.o Funkar ju att bara sitta men att man nu måste tänka på att sitta rakt x) Ja men de är ju enkelt.. haha
 
 
Sadeln, när den låg på en tjock Bingó ;) haha
Så jävla synd att Kelda inte kan ha det där schabraket.. Hon drunknar i det :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: