Sadellös

Var iväg och pratade med "min" studievägledare. Nu är det gjort, jag har anmält mig till några kurser.
Det blir Svenska 2 och 3 (motsvarande b och c) på distans, Religion 1, Matematik 1b (motsvarande Matte A) och Naturkunskap 1b (förut Naturkunskap A) via "skolbänken". Jag är faktiskt ganska taggad!.
Vi börjar såhär med 1termin, 20veckor. Sen får vi se om jag fortsätter eller kanske rentav hittat ett jobb? Vi får se!
 
Vidare hem sen och hämtade upp mamma och sadeln, för fortsatt färd in mot staden där vi lämnade in sadeln, förhoppningsvis har jag den redan på Onsdag, så jag håller tummarna!
Kaaaanske ska testa att rida Kelda barbacka imorgon.. Men bara kanske :P haha, fan va feg jag är egentligen x)
Bingó kan jag ju rida barbacka.. Men Kelda.. njaaeee. Så vi får se om jag vågar ^^ hehe
 
Idag fick hästarna vila. Bingó blev avborstad och fick benen avspolade, leera i hagen >.< sluta regna dumma väder :(
Kelda fick gå direkt in i boxen :) 
 
Resten av veckan ska jag leka dagmatte, kommer vara det lite då och då. Slappt som fan, men liiiite pengar ger det ju iaf :) Så alltid något (plus att man blir tvingad till en timmes promenad om dagen).
 
 
En dagsfärsk bild på en Carro redo för världen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: