Sun is shining!

Åh yes, även om det har varit kallt, legat på runt -1 till -6 idag så har SOLEN skinit hela dagen lång :'D
Va lycklig man blir då! 
Jag började dagen hos en kompis, vars häst skulle till kliniken. Jag var moraliskt stöd och assistent :)
Vovven var med och var superduktig hela dagen! :) 
Landade i deras stall igen vid lunchtid. For ut mot mina hästar där jag bara mockade och matade ;)
Gick ut i hagen och mös lite med dom i solen. Bingó var mysig och njöt av kliandet. Kelda var om möjligt ännu mysigare och la upp huvudet på axeln och "snoffsade" i min luva. Den där tjejen tar ju bara mer och mer plats i hjärtat. 
 
Imorgon kommer en tjej ut och ska hälsa på Bingó för att ev bli "skötare" på honom.
Tror jag kan bli jättebra, en tjej som vill komma ut och bara klappa, mysa, borsta, promenera osv. Precis vad Bingó behöver, speciellt när matte inte har tid (just nu har jag ju all tid i världen men inte sen när jag börjar plugga tex).
Iaf, Bingó kan inte få nog av kärlek ändå så ;)
 
 
 
Min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas dom fungerar ihop så han kan få allt mys och gos han förtjänar när din tid inte räcker till :) Vet inte om jag skrev det, men var roligt att du hittat lite kurser att läsa och sysselsätta dig med. Förstår verkligen hur tungt du har det nu, har ju suttit i samma situation tidigare innan jag fick mitt nuvarnade jobb.

Svar: Ja, jag hoppas också det :)Ja, det känns trots allt ganska bra. Jag har tur som har snälla föräldrar som hjälper mig ekonomiskt nu när de tryter!.
Carro

2012-11-09 @ 20:02:04
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Frida

Svar: Föräldrar är det bästa man kan ha :) Förutom häst då!

Svar: Så sant! :)
Carro

2012-11-09 @ 21:41:49
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: