Thats when you know

Ja okej, de är bara att inse. När jag var UNG (ja, jag är gammal nu), kunde jag både dygna, eller sova typ 1-4timmar och ändå vara en fungerande människa. Det går inte nu, helt ärligt!?! SEN NÄR blev jag så gammal?
3timmars sömn var alldeles för lite, upp strax efter 6 och iväg för att morgonfodra 12hungriga hästmagar.
 
Kelda skulle egentligen ridas i ridhuset, men nej. Hon fick springa på volt med inspänning!
Idag körde vi mycket övergångar. Skritt-trav-halt, halt-galopp-halt osv osv engagerad pålle som var riktigt fin :)
 
Bingó fick vila idag, vi mös i stallet och känslan att bara luta sig över honom, andas in hans doft och tillsammans dra en djup suck och bara vara. Det finns verkligen ingen som honom. Minfinaunderbarabästastevän <3
 


Kommentarer
Postat av: Moa - Islandslycka

Vilken härlig blogg! :'D

Svar: Tack! :)Din med!
Carro

2012-11-18 @ 16:22:20
URL: http://islandslycka.blogg.se
Postat av: Linda

Vad söt du är :) Och din häst också såklart, har du flera hästar?

Svar: Tack! :DJag äger 2st :) Bingó och Kelda! :)
Carro

2012-11-20 @ 19:36:12
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: