Åh men suck!

Idag blev det en snabbis i stallet. Mockade å kollade igenom hästarna. 
Sen for jag till Hööks, med siktet inställt på deras "slowfeed"nät, Men TJI fick jag. De var ju jätteslut.
SUCK OCH STÖN, köpte med mig ett pannband till Kelda. Imorgon ska hon få provköra det :D Hoppas de är lika fint på som de var när de hängde där i affären ^^.
 
Blev ett par lackade skyddsboots också, inne på "Hoppla" (hur kan man döpa en hästbutik till Hoppla?)
För de hade inte eller någon typ av småmaskigt hönät :(
Sista stoppet där var sen Lyckås, som hade, men de var också slut såklart >.< 
Så nu blir jag snart galen :( Ska de vara så svårt att ha saker hemma? :( dumma värld!
 
Mamma och jag var även inne på Delicatos Outlet (i Segeltorp) och köpte lite gott till billigt pris!
 
Imorgon ska jag försöka ringa till Granngården för att se om dom har! Annars bryter jag ihop. Varför ska de alltid vara slut när jag vill ha något för? :(
 
 
Hoppas Kelda blir fin i pannbandet! :D
 
 
De svarta i lack blev det i bootsväg. Tycker de är SÅHÄR läckra! :D 
149kr hos Hoppla, helt okej pris ^^
Kelda och jag ska vara snygga när vi är ute och rider ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: