Besiktat och klart

MEN ALLTSÅ, va är de för fasoner å hålla på att bli minusgrader? Så man måste skrapa rutan?
Alltså... Ursäkta mig liksom, men jag tycker inte de riktigt är okej?!?
Iaf, iväg med StoraGrå och lillesläpvagnen ner till Nynäshamn, lite stressad Carro låg i 100 hela vägen ner, fan va långt de är till Nynäshamn xD Men i tid kom jag, med en marginal på typ 3min hehe :D
Både bil och lillsläp gick igenom, dock pinsamt nog hade vänstra halvljuset dött på bilen.. Alltså på riktigt?
Vi gick igenom ALLA lampor igårkväll, tvättade bilen, kollade lampor på släpet (och samtidigt lampor på bilen IGEN) och ÄNDÅ ska en lampa dö? Åh herre...
(relativt snygg kille på besiktning = ännumera pinsamt). 
Klämde fram ett "men jag kollade faktiskt alla lampor igår" *rådjursögon*
Men han bara skratta å sa att de inte var några problem, de går sönder utan förvarning.
Så, de är ju tur ändå att man slipper återbesök pga en liten lampa ;) hehe
 
Sen är jag en sån där som tycker de är så jävla kul när folk dubbelkollar när de ser en tjej (dessutom blond) köra stor 4hjulsdriven bil med släp. xD Kan göra hela min dag liksom. haha!. Så jävla svårt är de ju inte att köra släp för de första, sen fattar jag inte varför man direkt ska tänka "de är en man som kör det där ekipaget". Vafan liksom :P
 
IAF, nu fick ja skriva av mig lite igen hehe :P Om något så intressant som en morgon på bildprovningen :D
 
Nu ska ja äta frukost, söka lite jobb. Sen efter lunch ska jag dra mig mot stallet, promenad med Bingó, sen jogga Kelda lite lätt inför imorgon, bada henne, packa allt, smörja allt å sen åka hem å vara nervös :D Woohoo!
 
 
 
Sen tackar jag gudarna för Cruise Controll <3
och ursäktar för suddig bild, men de blir liksom så när man kör samtidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: