Bilder ur arkivet del3

Dessa bilder är så roliga att ha, bara för att de är bland de första gångerna jag rider Bingó barbacka.
Jag är så otroligt obekväm här så de finns inte! Jag var och är ingen barbackamänniska.
Skritta ut och tölta lite och ta en galopp i en backe, är väl inga direkta problem. Men tacka vet jag sadel!
Men vart man ordinerad igångsättning barbacka var de bara att bita i det sura äpplet och rida just barbacka ^^
 
 
Min vackravackra hästpojke <3
De är ju bra att han kan konsten att se läcker ut, även fast matte mest är rädd och obekväm :)
Min fina bästaste vän <3


Kommentarer
Postat av: Emma 22år | Mamma & grisskötare

Fina Bingo <3

Svar: Verkligen, finafinaBingó <3 :')
Carro

2012-10-27 @ 15:34:49
URL: http://nikoba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: