Fredag

Ja, började dagen på gymmet.
Helt galet omotiverad, blev en 30min maskiner och en powerwalk på 30min.
Löpbandet jag gick på gick inte att minska tempot på xD Märkte jag efter en stund (och ja ville inte byta band för att ha lite koll på kcal förbrukningen). Så jag fick traska på i raskt tempo hela tiden.. Jobbigt ska jag säga haha :P
 
Åt en lunch hemma, sökte lite jobb (som vanligt) och sen åkte jag ut till hästarna. Som båda två fick vila idag.
Reeegn idag igen (ovanligt va?), de fick gå in lite tidigare. Var de mycket nöjda med pållarna :)
 
 
Åh, imorgon ska mammsen ner till Ullared, jag har skrivit önskelista!
Hoppas hon hittar lite av allt jag vill ha :D 
Såklart mest hästsaker, såsom skyddsboots osv. ^^ 
Blir spännande sen på söndag när hon kommer hem, så man kan få se allt å klämma lite :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: