Kanelbullens Dag

Lugn dag idag, var en sväng på Ikea med mamma.
Fika lite och strosa runt, gick runt lite i butikerna runtom i Kungens Kurva också.
De var mysigt :) faktiskt
Sen följde faktiskt mamma med ut till stallet också! :) Hästarna vilade idag, Kelda ska ju vila pga vaccineringen igår.
Bingó fick vila då med liksom. Skönt att bara pyssla!
Kelda var dock liiiite låg och hade lite förhöjd temp, så slängde på ett lite tjockare täcke på henne, så hon iaf inte står och fryser om de nu ska envisas med att regna imorgon med! Jag är rädd om min tjej! :)
Bingó däremot var pigg och glad!. Går ingen direkt nöd på honom!
 
Iom rubriken så bakades det bullar också! :) Rätt nöjd, dock hade jag kunnat ha i liiite mer kanel.
Så svårt, då kanel lätt kan bli så "beskt" och "skarp" vilket inte jag gillar!. Men de var goda :) Absolut!
 
Imorgon ska jag också iväg på min första arbetsintervju nu sen ja blev arbetslös igen (knappt gått 2veckor).
Jag tycker vi alla håller tummarna vid 11isch! :D 
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas det går superbra imorgon! :)

Svar: Tack tack! :D
Carro

2012-10-04 @ 22:58:36
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Emma 22år | Mamma & grisskötare

Håller tummarna för dig!

Svar: Tack :D
Carro

2012-10-05 @ 10:27:33
URL: http://nikoba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: