Lite ajaj

Ja, trodde att KiropraktorMalin kunde vara snäll mot mig idag, men inte då.
Inte bara skulle hon lossa låsningen i bäckenet (som förra gången) den här gången knakade ("knäckte", ja ni fattar) hon ländryggen typ! :o Och tröck på mina "triggerpunkter", AJAJAJ. 
Nu är jag riktigt öm i vänstra rumpsidan :( Men åh va ja hoppas att de liksom blir bra så ja slipper hålla på! Dumma kropp!
 
Hästarna fick vila idag, Kelda blev Nakenfis! JÄTTEFIN blev hon! :')
Så slimmad som hon är ser hon riktigt tävlingsfin ut, eller ja. Hon ser liksom ut som en riktig häst, å ingen liten skogsmulle ;) hehe
 
 
Startlistorna ligger uppe nu, grymt jävla nervös blev jag också! 
Hur ska lille jag och Kelda överleva dagen :o Bara en massa storakända människor, och hästar som (dels varit med på SM,) men dels tävlat lättklass osv innan. Känns som att de bara är lilla Jag och lilla Kelda som är nybörjare haha, (Jag har ju tävlat förr, men typ 2år sen sist nu ju!) och Kelda som aldrig sprungit på tävlingsbana förut! Som sagt, NERVÖST var bara förnamnet! iiiihhh
 
Men min fina tjej kommer säkert uppföra sig exemplariskt! :) hoppas jag ^^


Kommentarer
Postat av: Sofie

Såg att du också skulle vara med på MÖRS KM. Jag och Svalur ska också komma till Runsten.
Jag rider V5 och mamma kommer rida T7.

Svar: Ja, Min och Keldas första tävling ^^. Jättenervös är jag!Lycka till till er 2 :)
Carro

2012-10-09 @ 05:22:44
URL: http://ilovemyicehorse.blogg.se
Postat av: Emma 22år | Mamma & grisskötare

Guud vad kul att ni ska ut och tävla! Se till att ha med någon som kan fota för jag vill se bilder på er! :D :D

Hon är otroligt vacker!

Svar: Det är klart! Bilder MÅSTE jag ha på hennes första tävling :D
Carro

2012-10-09 @ 13:11:32
URL: http://nikoba.blogg.se
Postat av: Stockholmsjenna

Men gud vilken snygging!

Svar: Tack :D
Carro

2012-10-09 @ 13:53:53
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: