Look at me, I'm dancing on the fields

Ja, okej.. Tydligen var jag på gymmet kl 8:a imorse...
Omg säger jag bara, har aldrig varit där så tidigt förut, usch!
Lugnt pass, skönt. Sen vidare till gamla stallet! :)
Fick rida Einrad lite, kul å känna skillnad på pålle!
Dels har hon blivit liiite smalare, men också mer stabil och något mjukare sen sist. 
De kämpar på så fint ^^. Jag var jobbig och tränade böjning,blev mest tölt med fokus på att böja igenom på volt och rakt spår, släppa efter i inner och länga ytter. Duktig pålle!
 
Sen fick jag även rida Lillabruna :D Åh, lillabruna! har inte ridit henne sen i typ april/maj någongång.
DÄR var de skillnad om inte annat, jättemjuk och fin. Så stabil! Lycka!
Hade den där ponnyn bara haft mer kapacitet (och bättre exteriör) Men annars bara varit den hon är, hade jag snott henne för lääänge sen! FINAlillabruna!
 
 
Var tvungen att ta en bild :D 
SÖTNOSEN <3
 
Sen åt vi lunch, sallad.. Se så nyttiga vi är!
Efter lunchen åkte jag ensammen vidare mot mina lurvbollar. 
Kelda ville tydligen vara som Bingó, dvs barfota.. Ena framskon var borta.
suck, och jag som var så ridsugen! Blev borstning och massage, sen ut i hagen igen!
Bingó och jag tog våran runda, 2varv :P Han var måttligt imponerad andra varvet, "Men matte, stallet ligger hitåt".
De är tur att jag iaf har världensbästahovis!, Hon kommer redan imorgon ^^. 
 
 
Kelda tyckte att högerframtass skulle vara barfota!
Matte, inte sååå imponerad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: