LYCKA!

Vaccinering av Kelda idag, drog iväg till Stav Kliniken, relativt snabbt avklarat och damen var riktigt duktig!
Stolt matte! :) Ibland överraskar hon mig och bara är sådär perfekt! Stod helt stilla hela tiden! Ibland är hon helt enkelt bara äldre än sina 5år! :)
 
Vidare sen mot Cassandras stall, sällskapa där ett tag, sen lunch och vidare mot hööks.
Jag har klagat över mina ridbyxor och idag köpte jag 1nytt par. Och vet ni? sen i början av året (när ja köpte de jag har nu, som ja då köpte i 1strl mindre) så har jag gått ner ytterligare 2strl! SERIÖST :D
Jag kan knappt komma ihåg sist jag hade strl 44 (jag vet, de är fortfarande "stort") Men shit :D JAG kan ha strl 44.
De sitter litelite tajt över magen, men annars är de helt perfekta och jag är helt överlycklig! DET GÅR bara man vill! :')
 
Eftersom Kelda blev vaccinerad fick Bingó komma ut på en tur under kvällen. Kändes nästan som förr, Annica på en pålle och jag på Bingó. Underbar känsla, dock känner man att mycket "gammalt" ligger kvar hos Bingó (beteende) och just nu är de inte värt att bråka (av många anledningar) så efter halva ridturen valde jag att sitta av och gå ist. De ger oss inget att bråka, bättre att bara låta de vara och sitta av ist. Han får vara gammelman <3
 
 
Byxorna jag köpte :D
samt ett par nya boots till Kelda (hoppas dessa håller bättre än de i gummi!)
 
 
Cassandra och Kelda på kliniken :)
Sötisar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: