Piggelin

Tänkte att Kelda och jag skulle skritta ut på en lugn tur, kanske jogga en liten bit för att sträcka ut musklerna lite.
Kelda tänkte något annat och var galet pigg. Antingen var hon övertrött i kropp och själv efter gårdagen, ja ni vet. Sådär som små barn som blir helt hyper haha, eller så var gårdagen inte så jobbig för henne. För hon skuttade så glatt framåt, såg lite läskiga saker i något dike osv. Så det blev bara skritt, men de var mysigt det med :)
 
Bingó skulle ha fåt en promenad, men det började ösregna :( Så han fick bara mys i stallet och fick sen gå in i boxen med ett torrt täcke på, imorgon ska iaf Kelda vila, så då blir de en promenad med Bingó :) Och jävlar om de envisas med att regna då! 
 
 
Min stora kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

SV: Låter väldigt skönt och ni verkar ha en trevlig stämning i stallelt, himla skönt! :D
Lät kanske lite som att jag klagade på stallet jag står i nu vilket jag verkligen inte gör, trivs jättebra verkligen jag med!

Svar: Ja, de gör så stor skillnad! Efter mitt stallbyte fick jag liksom mer energi!Förra stallet var de så mycket äldre folk, nu är det nästan bara människor i min ålder som tävlar (dressyr å hopp) och liksom stämningen är så mycket mer positiv :D
Carro

2012-10-15 @ 11:45:09
URL: http://Isbitarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: