Prinsessan

Åh, Kelda fick provköra pannbandet och bootsen idag.
Hon blev SÅHÄR söt! :'D Som en liten prinsessa ^^
 
Idag blev det även slut på vilan, det firade vi med en liten longering där damen var mer uppe i luften än nere på marken... Hehe, jag var glad som inte satt på ^^ (sen tvivlar jag starkt på att hon skulle bocka, men ändå!)
Helt ny energi och de lös om henne, vilan gjorde nog gott ^^.
Bjöd på riktigt läcker trav, och galoppen i vänster varv var mycket mumma! Hon kommer bli så jävla fin! (speciellt när matte har lärt sig att typ, rida?)
 
 
 
 
Läckert som satan! Kommer bli så galet sött när hon springer och pannluggen fluffar åt något håll och man typ skymtar pannbandet :'D
Jag älskar bling! Och äntligen har jag ett sto jag kan blinga upp också ^^
För även om Bingó har bling på sitt träns, så är de lite mer diskret än det här ;) Han är ju ändå kille!
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Passar riktigt fint på henne. Bingo är nog glad att han slipper blingblinget och Kelda tar hand om det :)

Svar: Visst gör det? :DJa, han är nog mycket nöjd haha, räcker med det lilla han har på sitt pannband (bara en liten rand). Kelda får se ut som en discokul ist :D haha
Carro

2012-10-27 @ 21:10:43
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Emma 22år | Mamma & grisskötare

Aw lilla sessan. Jättefint! Bootsen satt ju också hur bra som helst! Vill ha lite nya ridbilder på kelda och carro. :'D

Svar: Ja, jag ska försöka få till någon som kan komma ut och fota! :D Verkligen dags nu !! :D
Carro

2012-10-27 @ 22:34:00
URL: http://nikoba.blogg.se
Postat av: Emma 22år | Mamma & grisskötare

Förresten, skicka över lite bilder så kan jag fixa den där headern någon dag! :)

Svar: Ja juste! Det ska jag göra! :D
Carro

2012-10-27 @ 22:34:49
URL: http://nikoba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: