Regnet de bara öser ner

Verkligen, vilken jävla skithöst de här är!
Solen sken ju imorse, men eftersom ja ville baka tänkte jag att jag åker ut lite senare..
De skulle jag ju inte gjort, såklart ska de då börja regna, riktigt ordentligt också för den delen.
BLÄ, jag är så galet trött på detta regnande :(
Även när de är soligt ute så går de ju knappt att rida i skogen, eftersom de är dyblött av allt regnande :(
 
Jag som skulle ta en promenad med Bingó, men med hans förkärlek för regn (Inte...) så fick han gå raka vägen till boxen, fick några extra morötter och äta sitt insläpp och ännu en dags vila...
Kelda som skulle vila gick de ingen nöd på, hon har inge större problem med regnet eller, som tur är..
Frågan är ju hur mycket Bingó kommer smitta henne med hans regnhatande haha ;)
 
Summan av dagens stall, 2 vilande men blöta hästar, en blöt Matte och en skitig bil..
Skitväder :(
 
 


Kommentarer
Postat av: Frida

När jag väntade på bussen kände jag hur vattnet rann under fötterna i skorna så jag åkte inte till stallet efter det!

Svar: Usch, äckliga regn :(
Carro

2012-10-15 @ 21:26:09
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: