Fredag


Dagen började med huvudvärk nästan migrän. Så hela förmiddagen gick som ett töcken. ajajaj va ont de kan göra :(
De släppte upp fram mot lunch, efter både migräntablett och alvedon. Efter lunchen började ja bli människa igen.
Efter några koppar kaffe försvann de sen. Skönt nog!
 
Efter jobber blev det stallet. Med sällskap av Cassandra :D DEN ni! De var INTE igår!
Kelda reds på ridbanan, kändes förvånansvärt bra, den lilla tid jag red! För sen fick Cassandra prova ^^.
Så kul att ha en häst som någon annan kan prova rida :D
Tror nog att hon blev lite kär i min lilla Kelda också! Trava på så fint så fint :) Galoppa fint i båda varven också!
Hon är bra läcker den där lilla tjejen ^^.
 
Efter mina hästar var klara åkte vi vidare mot hennes pålle. Som är stor nog för två..... hehe
Kändes ju stabilt att sitta på iaf x) LillaE!
Försökte mest få igenom böjning på damen, hon släppte till fint då och då!. Jobbigt dock :)
 
Sen drog jag en liknelse med Gloria i madagaskar.. hehe, var nog inte så populärt *vissel*
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anna & Astrid

Hej! Kolla gärna in på vår hästblogg. Där får du följa Astrid & Anna,två hästgalna tjejer. En tävlar hoppning och en dressyr, följ gärna vår resa! :)

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer<3

2012-09-18 @ 15:59:01
URL: http://www.astridoanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: