I'll break down, then I'll stand up and put on a fake smile

Hur jävla sugit, och hårt allt känns just nu. Så kommer de där falska jävla leendet på posten.
Jag går sönder inuti, hela hjärtat värken och tårarna brinner. Ändå sitter de där, de där falska leendet. 
Och orden "det kommer att lösa sig" hoppar ur min mun utan att jag ens hinner tänka. HUR FAN ska detta lösa sig?
Inom loppet av 1ynka jävla månad? Hur? De är omöjligt, helt jävla omöjligt... Jag vet, för jag har varit här förut...
Jag fick min chans, jag tog den och jag gjorde fan de bästa jag kunde göra. Men sist in, först ut.. Right?
 
Ja, ja ska berätta.. Jag och några till på jobbet blev avsagda igår, pga arbetsbrist. Företaget går dåligt och folk måste gå. Jag förstår de, absolut. Sånt händer dagligen och jag drabbas inte hårdare än någon annan. 
Men ändå bryter jag ihop.. Hela mitt liv rasar, och rädslan över vad framtiden har att bringa är så jävla stor.
 
Kommer jag att tvingas sälja Kelda?, bilen?, Bingó? 
 
De är bara för mig att förstå, jag har inte råd med 2hästar, bil och allt därtill utan arbete och inkomst. 
Jag sitter på 2 lån.. Hur ska jag ha råd med dessa? 
Bilen är nog relativt lättsåld trots allt, och visst då försvinner ett lån.. Men Kelda då? och Bingó?
Vem ska jag "göra mig av med" (om de blir så vill säga). Hur ska jag lösa detta utan att hela mitt hjärta ska rasa samman? utan att hela jag ska falla ner i ett mörkt hål?.
 
hur.....
 
 
 
Älskade ni <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Usch vad tråkigt, vet hur jobbigt det är när man står där och skrapar ihop pengar till hovslagaren tex. Hoppas du kan hitta en nytt jobb snart iallafall.

Svar: Ja, de suger rätt hårt, har som tur är jävligt snälla föräldrar som hjälper till. Men de känns inte så kul eller :( Ja, de hoppas jag med! Gärna redan idag :(
Carro

2012-09-25 @ 10:26:31
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Josefine

Åh fy vad tråkigt! Du fixar detta, massa kramar! <3

SV: Ja verkligen!
vart lättad när jag fick höra att det förmodligen inte var det utan sulläderinflamation! En sten släppte verkligen från bröstet! :')
Tack!! <3

Svar: Ja, otroligt trist :( speciellt när jag äntligen trodde att mitt liv skulle ordna upp sig!
Åh de förstår jag verkligen! Nu får vi hålla tummarna på att skäckpojken bli bra fort :D
Carro

2012-09-25 @ 22:59:31
URL: http://Isbitarna.se
Postat av: Emma 22år | Mamma & grisskötare

Åh Carro, inte vart inne på din blogg (eller någon annans) på ett tag och så kommer jag in och läser detta. Fy fan! Jag tycker så synd om dig!

Jag hoppas med hela mitt hjärta att det ordnar upp sig för dig! På något sätt!

Styrkekram!

Svar: Tack snälla du, på något sätt hoppas jag verkligen att det löser sig!Det sista jag vill göra är att sälja min dröm!. Det bara ska lösa sig. Men hur, de vet jag inte än "/
Carro

2012-09-29 @ 11:25:57
URL: http://nikoba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: