Ett år sen

Åh, det slog mig nu att idag är det ett helt år sen jag provred Kelda för första gången! :D
Tänk, jag som absolut inte skulle provrida ett sto ;) och absolut inte efter Mökkur!. Vilken tur att man kan ändra sig!
Har inte ångrat mitt köp en sekund, mer formbar, positiv och gosig häst får man leta länge efter.
Så galet genomsnäll och skulle aldrig göra något för att vara elak. Åh mattes finaste lilltjej!
Detta betyder ju att det inte är långt kvar tills jag har ägt henne i ett helt år eller :) 
Tiden går för fort alltså!
 
Bjuder på filmen från första gången jag satt på henne, visst har det väl skett lite sen dess? :D
 
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Det har ju verkligen hänt saker. Hon ser mycket stabilare ut på filmen från i går :)

Svar: Ja, visst har det :)Mycket kvar men helt klart en annan grund att stå på nu mot från ett år sen! Stabil har hon verkligen blivit bara den senaste tiden!. Så rolig häst att rida verkligen! :D
Carro

2013-04-14 @ 19:02:09
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: zuzanna

Superfin blogg ! Kram :)

Svar: Tack så mycket! :)
Carro

2013-04-16 @ 15:38:54
URL: http://nattstad.se/isponnyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: