Älskade Hästpojke <3

Igår torsdag lurade jag med mig en fin vän ut till stallet, Fröken Agnes! :)
Som ni vet har jag börjat fundera på att låta Bingó gå vidare någon gång efter årsskiftet, och att få bilder på honom nu i sista "sommarskruden" är helt ovärderligt i mina ögon. Jag älskar den här hästen något så enormt och det smärtar att veta att det inte blir en sommar till med honom (jag erkänner, jag tänkte skriva "antagligen inte blir en till sommar med honom, för att lämna ett alternativ öppet.) 
Bilderna blev som vanligt helt fantastiska på honom, han är så fotogenisk! Alltid lika vacker och utstrålar sån trygghet och lugn. Mattes älskade älskade älskade hästpojke <3<3
 
Jag börjar med några bilder, det finns fler ;)
Och det kommer även komma en del Kelda ridbilder i andra inlägg också :) För hon fick sig en omgång med kameran hon med!
 
 

 
 


Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Ni är så underbart fina! Vackra, fina, snälla Bingo <3

Svar: Tack fina du <3
Carro

2013-08-16 @ 23:37:08
URL: http://meistaraverk.blogg.se/
Postat av: Frida

Fina Bingo :)

Svar: Ja, fina Bingó :)
Carro

2013-08-18 @ 13:03:19
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Josefine

Uscha vad tråkigt att höra, men du verkar vara en vettig hästägare med bra tänk kring "slutet".

Han är så himla fin och ni är sååå fina tillsammans!! :')

Svar: Ja, det är jättetråkigt och otroligt jobbigt. Men han förtjänar att få gå innan det blir "försent". Tack snälla :) Han är min fina guldpojke!
Carro

2013-08-22 @ 18:58:14
URL: http://Isbitarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: