Måndag

Efter en stressig helg var det skön att ha liksom nästan en ledig dag till :) Lurar man sig själv tillräckligt är ju mina helger nääästan 3dagar långa :D haha
Idag red jag och Kelda ut med en ny stallkamrat, visade lite ridvägar. Kelda kändes seg som sirap i skritten, antagligen för att hästen vi red med skrittade i slowmotion ;) haha, men i övrigt kändes hon rätt fin. Ville väldigt ogärna springa ifrån kamraten men bjöd rätt fint ändå.
 
Bingó och jag mös i stallgången, där jag fick bada av hans framben och klippa lite snyggt med en sax för att få bort all hovskägg igen. Lite småsår av skydden så nu får han gå barbent i några dagar, så får vi se hur senan klarar av det. Men vill inte slänga på skydd över de såren.  Så bara hålla tummarna nu då!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: