Uppdatera var det ja!

Har legat lågt nu, jävlar vad vi har att göra på jobbet verkligen. Mindre panikattack igår natt, bättre nu inatt dock!

Kelda och jag har lufsat runt lite. Hon känns trevlig! Dock ser det mörkt ut inför de inbokade tävlingarna, 7/9 och 21/9. Ingen som kan följa med som det ser ut idag.. Jag skulle kunna åka själv om inte lastningen vore ett problem :/
Har jag tur kanske mamma ställer upp!
Allt är liksom betalt så det suger ju att inte använda de pengarna om man säger som så! But thats life!



Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Hade jag kunnat hade jag hängt med utan snack!

Svar: Gulle <3
Carro

2013-08-23 @ 17:39:17
URL: http://meistaraverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: