Broddbråk

Det värsta med vintern, och jag menar det värsta! Är att skruva i de förbaskade broddarna för första gången! Rensa hålen och snurra med gängtapp och bråka med broddar som ändå inte tar sig och helvete. Gaaah !! 
Tur att Kelda är snäll ;) 

Efter de pysslet fick Kelda bli tömkörd en stund på banan för att gå in vinterskorna ;) 


Läcker är hon, utan tvekan! <3 

Sen tog Bingo och jag en skrittur på vägen, pigg och glad herre :) 



Bild tagen av Fia för 3 vintrar sen. 
Världensvackraste <3

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag fick träningsvärk i ben, rygg och armar efter att jag gjorde det i måndags :)

Svar: Haha jag kommer få i benen tror ja. Fick galen mjölksyra! :P
Carro

2013-12-01 @ 20:51:05
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: