En bilburen dag

Idag har jag farit runt lite, var iväg och skrev papper med arbetsgivaren bla.
Var sen iväg och skulle låna bok på biblioteket.. DET kan jag säga var inte igår jag gjorde det sist haha
Stövlade in på biblioteket och typ "Hej hej, jag vill låna en bok" haha, fan. Allt idag går ju med datorer, fick ett lånekort och skulle sen få hjälp att låna boken (som ja måste läsa för svenskan), de hade tydligen inte den i Skogås, så fick dra mig till Trångsund ist (intresseklubben antecknar jag vet!)
Fick iaf tag på boken, tillslut ;)
 
Åkte sen till stallet och mötte Bingós "nya kompis" i backen, de hade varit ute på en timmes promenad :) 
Helt underbart! Blir så glad!
Kelda däremot fick vila, imorgon blir det troligen en uteritt om de inte är helt blankis, för på söndag sen ska vi ju tävla :D 
 
 
Förhoppningsvis lite nya bilder, och kanske t.om en film? :D 


Kommentarer
Postat av: Frida

Film och bilder vill jag se! Roligt för Bingò med en kompis :)

Svar: Jag ska absolut försöka få till det :DJa, han verkar jättenöjd och hon är jättetrevlig och rar :)
Carro

2013-02-01 @ 20:34:52
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Åh gud ja, första gången jag skulle låna i Ösd..! Glad det inte är så här hemma, haha ;)

Va? Redan? Haha, Lycka till, igen! ;D

Svar: hahaha, ja xD Vafan, helt datoriserat, hur gick de till liksom?
Ja redan ^^ hehe, bered dig på film och bilder (förhoppningsvis ;)) TACK :D
Carro

2013-02-01 @ 21:44:32
URL: http://meistaraverk.blogg.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Ingen aning, helt ologiskt, onödigt och... usch!

JA, det tycker jag! :D

Svar: haha verkligen!Jag med! Vill se hur vi ser ut nu liksom :D hehe
Carro

2013-02-01 @ 23:45:07
URL: http://meistaraverk.blogg.se
Postat av: Sofie

Är det Öl och vägtölten på Fors du ska vara med på?
Min kusin ska också vara med på en lånad häst och kanske kommer jag och mamma och tittar.

Svar: Ja det stämmer :) Öl och vägtölten :)
Carro

2013-02-02 @ 08:23:13
URL: http://svalurfravogum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: