En liten film

Ja, här är filmen då. Som mamma filmade på mig och Kelda under kursen.
Man ser så tydligt skillnad på min framridning som är kravlös och mest lullande.
Och sen bara några minuter senare är hon riktigt läcker!

Jag VET att filmen är 23min lång xD Jag har ändå kortat ner den från 45min *visslar lite*
Mest kul för mig att ha! Så jag har valt delar där jag själv lätt kan se skillnad sen om några månader när hon blivit starkare! :)
 
Iaf, här är filmen.
Orkar ni inte kolla hela så titta gärna på lite snuttar genom hela, så ni iaf får se skillnaden från första minutrarna av ridpasset, och mot slutet :D
Och satan va kul de var att Johan tyckte om henne också :D 
 
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Hon är så söt! Skillnaden är väldigt stor, hon ser väldigt mer kompakt ut på slutet :) Duktiga ni är och du rider väldigt harmoniskt ser det ut som :)

Svar: Visst är hon :D Ja, med bara så lite som samling så fick vi en helt annan häst med en annan energi och utstrålning!. Så kul!
Åh, tack snälla :D va glad jag blev över att du tycker det ^^.
Carro

2013-02-19 @ 20:24:31
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Frida

Svar: Ja, det såg verkligen ut som så :)
Varsågod, det var liksom trevligt att titta på :)

Svar: Ja, ska bli riktigt kul å se hur långt vi kan komma tillsammans :D
Carro

2013-02-19 @ 20:48:30
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Frida

Svar: Ni kommer gå långt, hon är ju bara en liten tjej än så länge :)

Svar: Jag hoppas verkligen det! och ja, hon blir ju bara 6 i sommar :) Hon kommer nog vara som farligast när hon är runt 9 skulle jag tro! :D Om allt går som planerat haha ^^
Carro

2013-02-19 @ 21:26:27
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: