Running in circles

Ytterligare en uteritt på Kelda, hon kändes nöjd med det :)
Skönt nu när solen äntligen håller sig kvar på himlen lite längre! Var tillbaka i stallet vid 20 i 6 och ändå så såg man  omgivningen :) Nu har det äntligen vänt :D
 
Kelda kändes iaf väldigt trevlig, idag fick jag ihop henne i traven och fick en fin känsla. Likaså i galoppen, hon kändes som "en hel häst" och vi både galoppade, travade och töltade.
I tölten satte hon fina övergångar, vi körde även lite tempoväxlingar. Skänkelvikningarna i tölt gick idag! Från ena sidan till andra, fixade hon helt galant! :) Kul!
Utöver det en ganska kravlös ridtur, jag fick det jag bad om, form, tempo och takt! :)
Satt med ett leende på läpparna hela ridturen. Hon är allt bra underbar den där hästen!
 
Bingó fick vila, pussades bara lite i boxen han och jag! :)
 
Imorgon är de troligen matteprov (om inte läraren är sjuk, så snälla var sjuk!).
Och på onsdag är det svenska slutprov.. (döda mig?!?)
 
 
 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: