Det känns bra!

Ja okej, jag erkänner.. De är faktiskt lite halvkul att plugga..
Om inte annat är det bara så skönt för själen att ha något att sysselsätta sig med!
De är svårt att fatta vad som förväntas av mig ibland, men de är jävligt tur att google finns!
I LOVE google, faktiskt. Google in my <3 liksom
 
Kelda fick vila idag också, hon mår bara bra av det. Så hon kan lägga mer fett som vi kan bygga muskler av :D haha, aldrig jobbat från den änden faktiskt. Fetta upp en häst för att bygga muskler, Bingó har ju alltid haft rätt hull för att sätta muskler haha.
Åh gud, jag mätte Kelda här för någon dag sedan, med sånt där viktmåttband ni vet.. Måste mäta Bingó också så jag har något att jämföra med. Han vet jag vad det "ska stå" för att han ska vara i rätt hull..
Iaf Keldas mått var 285kg vid Sadelgjordsläget, och 318 vid bukens "största del". hehe, liten tjej? Åh yes!
och nu är hon ändå "lite rund".. Hade varit kul att ha vetat hur mycket hon vägde enligt måttbandet när jag precis köpte henne :P Eller vänta, de hade varit läskigt bara tror jag haha!
 
Bingó och jag tog iaf en promenad idag, nu går det att gå längre iom att det kom blötsnö imorse. De enda positiva där är ju att de mattar ner glansisen!. Alltid lika mys att spendera tid med honom <3 Mattes älskling!
 
en liten bild från en av våra tusentals promenader vi har gjort ihop <3


Kommentarer
Postat av: Elinor

Halloj :)

Nej tyvärr jag startar ju vintermästerskapen dagen innan så det bir lite dumt att gå kurs dagen efter. Men jag skulle messa Johan så skulle vi lösa det med att jag kommer till honom istälet för jag vill ju gärna träna innan tävlingen.

Vad roligt att du ska prova träna för Johan, han är verkligen en toppen tränare :)

Svar: Jaså. Lycka till på tävlingen då ist! :D
Ja, jag känner att de är dags att vidga vyerna lite. Malin är skitbra och vi kommer fortsätta rida för henne, men bra att ha någon annan som påpekar saker och kommer med nya tankar och idéer :) Hoppas han ska passa, annars får jag leta vidare :)
Carro

2013-01-08 @ 22:41:45
URL: http://engelstoft.se
Postat av: Josefine

SV: Ja det var lite läskigt! Men tyvärr har jag inte tillgång till ridhus just nu och han måste få leka av sig, var inte isigt och halt då hade han aldrig fått busa
Visst börjar han bli det, revbenen känns så bara ett par kilon kvar nu!

Dialekten kommer fram när jag inte gullar med pållen, då kan jag inte prata lika brett
Taaaaaaaack!!

2013-01-09 @ 00:25:19
URL: http://Isbitarna.se
Postat av: Wilma & Emma

Fin blogg! Skulle vara jättekul om ni kikade in på våran blogg och lämnade en kommentar om vad ni tycker om den. Kram! :)

Svar: Tack så mycket :)
Carro

2013-01-10 @ 20:39:54
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: