Ett skott i pannan

Ah jo, igår var första dagen i skolbänken på riktigt!!
Dvs varje tisdag mellan 18-21 sitter jag i en av huddingegymnasiets lokaler och läser matte..
Jag och "de andra". Jag är inte den som vill stöta mig med folk, man ack va irriterad man blir på folk som inte respekterar att det finns andra i klassrummet och att man inte behöver skrika ut sina åsikter, funderingar men framförallt felaktiga svar! suck!
 
Igår var det även lite lätt "snöstorm", storm är att ta i, då det i princip inte blåste något. Men snöade, det gjorde det. I massor! Och jag körde transport, i massor.. Körde en kompis med häst till kliniken, satt i köer på essingen och hade oss. Men de är bra med stor 4hjulsdriven bil som kan dra rätt! 
Mina hästar vilade däremot :)
 
Idag har jag och Kelda varit i ridhuset, vi stämde väl mest av saker och ting. Lite övergångar skritt-trav-skritt några varv på volt i galopp och avslutade med lite tölt. Kelda kändes pigg och glad, ibland lite väl pigg och ångade på. Men överlag ett helt ok pass. Hon är fin min lilla tjej! 
 
 
Vore riktigt kul att ha en bild på tölten idag, den här formen är history!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: